Thursday 27 October 2011

Remy Ishak in the house!

Assalammualaikum semua... Bismillahirrahmannirrahim...

Impian saya dah jadi kenyataan. Dari dulu memang dok berangan nak bagi Remy Ishak rasa produk-produk from Special Sugar. Dulu masa tengah hangat dengan Macaron, memang nak bagi Remy rasa Macaron saya. But semenjak-dua-menjak nie ramai yang suka dengan cheese tart, so saya pun decide nak bagi Remy cheese tart lah pulak! Hehehe...

Macamana kami boleh dapat jumpa Remy? Tak lain dan tak bukan hanya melalui adik saya Hafiz Hamidun
 ( HH ). Dia memang tahu betapa saya minat dengan lakonan Remy since Nur Kasih dulu... Dia tahu yang saya memang asyik dok cerita pasal Remy itu dan ini pada dia hehehe... So memang nak bubuh kredit pada adik saya, TERIMA KASIH yer pakcik sebab kasik can, walaupun diorg tengah busy kerja masa tu...

Nama jer Remy Ishak in the house! Tapi Remy bukannya datang rumah kami. Jangan salah sangka yer... Saya jumpa Remy di studio HH. Diorg kena siapkan dubbing untuk Filem Azazil terbitan Filmscape dan Primeworks Studio. Cerita seram yang akan keluar tahun depan 2012. Sama-sama kita nantikan...

Masa otw dalam kereta dah pesan dah pada Haikal dan Faris supaya behave nanti. Saya dan suami juga cerita pada diorg siapa Remy Ishak nie, ala yang cerita Mama Nur Kasih tu... Hehehe! Haikal faham, tapi Faris huhuhu dia dok ulang-ulang nyanyi lagu Nur Kasih je yang dia tahu... Then Mama pun pesan nanti salam tau uncle Remy hehehe... Bila sampai je parking kat bawah, tiba-tiba Mama tak boleh bernafas. Semput pulak tiba-tiba hahaha! Teruk betul kan? But dalam hati berkata-kata, nak buat apa aku nervous nie? Kan ke Remy tu pun manusia jugak? Ceeee nak sedapkan hati sendiri jer ayat tu... Bila jumpa jer Remy, terus perasaan nervous tu hilang. Sebab memang selesa sangat masa tu. Ceria dan mesra. Macam dah kenal lama jer bunyinya hehehe... Remy pun pandai ambil hati orangnye... Cool...


Gambar nie masa Remy baru rasa cheese tart tu! Takut terlupa baik suruh dia tulis comment cepat-cepat! Kang terkantoi projek Mama hahaha! Btw he's is so cool and friendly and funny and sporting! No wonder yang Remy boleh naik lagi, Insya Allah nanti akan jadi pelakon yang hebat!!!
 Akak doakan kau dik hehehe ;)


 Ini my husband dengan Remy. Time nie dia dah makan beberapa ketul cheese tart. Eh sedapnya, kata dia... Waaa Mama suka sangat! Glad u like it! Then Remy kata, nasib baik saya dah habis diet kak. Dia kena kurangkan weight dia untuk shooting yg sebelum nie, katanya... Nasib baik la kan...

 He's so funny... Ai like :)

 Sorry kacau u yer... Tapi nak jumpa jugaksss hehehe...

 Thanks Remy sebab sudi luangkan masa jumpa kami. Kami doakan hanya yang terbaik untuk u 
Insya Allah...

 Turn Faris dan Haikal. Haah Faris memang kalau tangkap gambar tak suka tengok camera! Tapi Mama paling suka gambar nie sebab terang... Ai like... Remy panggil Haikal dan Faris, meh sini tangkap gambar dengan Ustaz Solah erk... Hehehe... 

This pic is from my iPhone. So memang gelap sikit! Macam-macam aksi hahaha...

 Faris still tak tengok camera hehehe!

Gambar nie Remy suruh check balik kat phone Mama ok ke tak... Ai like... :)

Ini yang paling berharga sekali hahaha! Thanks Remy! 
Ada sumur di ladang boleh kita menumpang mandi, ada umur yang panjang Insya Allah berjumpa lagi... Amin! :)

Begitulah ceritanya... Kalau ada pertanyaan sila tanya hahaha... Insya Allah kalau boleh saya jawab, saya jawab...

ps : Remy ada kata yang Tiz pun kena rasa cheese tart nie waaaaa ai like it so much! Suka lagi Mama! :) :) ;)

Sekian dan selamat malam!

Anis
Special Sugar
012.5209097
thespecialsugar@gmail.com



2 comments:

  1. wahhhhhhhhhhhh! bestnya kakak!! tercapai juga hasrat nak bertemu En. Remy. Happy 4 u! ehehe...

    :::::: ~ minat dan sgt kagum dengan seseorang. tapi takut nak jumpa dia. walau dah beberapa kali dia ada di depan mata, tapi tak berani nak kenalkan diri. :) hehe. segan punya pasal. >.<

    ReplyDelete